Nem kell lógatnia az orrát, ha ezidáig nem lelt rá az
áhított megj11elenésre és logóra! Különböző árkategóriában
és stílusirányzatban logó és arculati terv rendelhető.
Egy cég a logójával “szólal” meg legelőször. Hogy mit mond, mit
sejtet, jobb, ha nem bízzuk a puszta véletlenre. A jó logó időt álló,
maga a termék, a minőség, a védjegy.
Az ember először lát. A látottat megtanulja értelmezni és csak sokkal
később tanulja meg szavait mondatokba önteni. A barlangrajzok sokkal
régebbiek, mint az írásbeliség. Az emberek könnyebben és gyorsabban
észlelnek egy képet, mint valami komplikált írást. A kép nagyobb
benyomást tesz, mint a gondolatok leírása. A márkák, a képek és
gondolatok kapcsolódnak agyunkban. Amikor meglátunk egy logót, egy
belső film vetítődik le a fejünkben. A kép emlékeztet bennünket
élményekre, eszünkbe juttat más képeket, tapasztalatokat álmokat,
vágyakat.
A logó egy ígéret. A logó olyan, mint a márka maga.
Logó, görög szó, az ige azt jelenti mondom. A logosz főnév jelentése
oldalakat tesz ki a szótárban, röviden: beszéd, elmondás, szó, ész,
ésszerűség, ige, eszme, lehetőség a beszédre, ékesszólás, beszélgetés,
tárgyalás, tanácskozás, mondás, állítás, kifejezés, meghatározás,
javaslat, bizonyíték, tanulmány, értekezés, történet, a beszéd tárgya,
eset, dolog, ügy. Átvitt értelemben: felelősség, vélekedés, cél,
tekintetbevétel, megbecsülés, tekintély, érték, erény, lényege, vagy
fogalma valaminek. Platón szerint józan ész, helyes felfogás.
Tehát meg is fogalmaztuk, hogy egy jó logónak mennyi mindent kell
képileg megfogalmaznia.
Reklámajándékok: kis jelvények nagyban
eladók, egyedi igényes névre szóló
kerámiák, cégek logójával díszített
dísztárgyak, terítők rendelhetők....